Tuesday, December 1, 2009

Üldiselt oli "trussiktue peäv", aga samas omg, käsi väriseb



Nonoh, ei saand pidama, ei saand pidama, ei saand vedama kurat... teien päev algas mõnusalt jooksin vahepeal vastu maad surnuks ja olin vist isegi 6 bi'd miinuses... ja siis tuli monster sess... mis samuti jooksis enamasti allpool nulli, igatahes pea-aegu 4k kätt (3996),. Igas nurgas passisid dongid, kõik olid justkui pilgud minu rahakotile peale pannud ja tahtsid seda endale...

mida ma tegin? jagasin lahkelt, sõbralikult, südamest, ja kahe käega. Peas käis vaid üks mõte "võtke, võtke veel!".. ei tildand, lihtsalt midagi ei tulnud välja QQ floppad seti, pank lõpuks 250bb+, ja tont on flopist peale imenud backdoor flushi, mille ta riveriks kokku sai, kus mul oli veel vaid ta viimased 4,5$ callida, et kokku anda tema poole teele suur magus pot... persse, mõtlesin, ja mängisin edasi..

ja mul oli plaan, et mängin, ja mängin, ja kaevan end august välja... ja tulid jõulud, magusad, toredad jõulud. Jõulutaadiks oli keegi Baldur, kes tahtis südamest raha anda. Ma ei tea, mida teised seal mõtlesid, aga ma kergendasin tema kukrut 100$ võrra ja ronisin lõpuks august välja...
pea-aegu, st projekti lakke ronida ei õnnestunud, konksud lihtsalt ei võtnud kinni, aga küll saab, ja saab kõrgemalegi... igatahes graafik on siin, koos mõnusa maiuspalaga, jõuludest...
Täienduseks, läksime pf all in... on ikka oinas

Kogu seis hetkel +198,4$

PS. ärge mängige pikki sesse, vähemalt ma ise püüan seda edaspidi järgida

4 comments:

  1. Üle 13 tunni järjest väga mängida ei jõua jah :P

    ReplyDelete
  2. eem, no mulle istuvad tegelt kuskil 1,5-2h sessid, seega läksin liiale, ilmselgelt
    ... ja mh tõmbab see ka mul toredalt bb/100'le alla, muidu oleks mingi kena 10-12-15, praegu vaatasin 7,28... et noh, ma tean, et ma suudan paremini kui mängin korraga vähemini :)

    massiga võiks ka, a mul pole
    1. aega
    2. viitsimist

    ReplyDelete
  3. ah jah unustasin, üks hea uudis ka, vähemalt esialgu on sellest kukkumisest, mida sael graafikul näha on, 9'sast 7 tagasi võetud... seega, RONIME EDASI

    :)

    ReplyDelete
  4. Endal see häda, et aega ja viitsimist on ülearu palju (24h päev jääb vägisi lühikeseks), oleks ainult skilli kah..

    ReplyDelete