Monday, November 30, 2009

Tregeq - START


Tere, Egert olen!


Olen siis 18 aasatne õpilane kelle esimene sissekanne pokkerisse oli päev pärast sünnipäeva 25.07.09 ja tänu mingile õnnelikule õnnetusele sain mängu beativaks mängjaks :)

Projektis osalen sellepärast, et parandada oma mänguoskust ja vähendada tilti minemise %.
Mängin PokerStarsis NLHL25.

Eesmärgiks olen pannud siis minimaalselt 1250usd. Mis on peaks olema jõukohane, sest grindisin novembri 12. kuupäevast 38usd-ga alustasdes +800usd.

Esimene sess on ka tehtud ja näeb suht jube välja. Ässad,kunnid, setid tõmmati kõik ribadeks jne jne jne:D aga ma ainult naeran selle peale... küll paraneb :D


6 comments:

  1. juhtub, edu... eem, mul algas ka to sess igasuguste kräkitud asjadega, eem... aga päras südaööd läks ülespoole :P nagu näha, kuidas sa selle graafiku teksti alla said? ma tahtsin ka panna, a ma olen suht uus blogi maailmas, ja ei saand hakkama :D

    ReplyDelete
  2. okei rohkem alguses kräkiti ära, kui antud graafikult näha on

    ReplyDelete
  3. Lisad pilti siis seal sai valida kuidas sa pilti tahad. Edu :)

    ReplyDelete
  4. sain pildi õigesse kohta, a su pilti ei suurenda endiselt, peale vajutades

    ReplyDelete
  5. okei häkkisin siin ja no sain tööle :)

    ReplyDelete