Tuesday, January 5, 2010

lenC-i neljapäeva special

Hei hopsti! Unustasin ära, et aastavahetusel pidi uuendusi tegema :( Siin ma nüüd siis olen oma superajastusega peale upswingi. 21.12-31.12 suurt ei mänginudki, miski 9k kätt ja jäin $70 võrra kasumisse. Uuel kuul lubasingi grindima hakata, panin end kirja prop bettidele tegemaks 125h mängu($100) ja 150k kätt($200 teatud klauslitega, põrumisel nii palju ei pruugi kaotada). Igatahes see 150k kätt on veel silmapiiril, proovin selle nädala lõpuks graafikust ette tõmmata, et järgmisel nädalal mõned vabad päevad lubada. Mängin korraga 24-l laual, seega mingit imestusväärset grindi ma ikkagi ei suuda teha :(

Igatahes, siin on siis senine kokkuvõte:
Käsi alates 21. detsembrist: 30923
Kasum: $1058.25+$52.91=$1111.16

Jaanuari statistika:
käsi:21740
Kasum: $988.15+$40=$1028.15

Kuna sellel üritusel on veidi veidrad tingimused Starsi grindijatele, siis rakebacki osas minult ainult "stellar-rewarde" ongi see kuu oodata, mida peaks $250 laekuma. FPP-sid rahaks teha ma ei raatsi, kuna praegusel hetkel saaks ma seda teha ebasoodsa kursiga, mis läheks mulle isiklikult kaotama mitusada dollarit. Loodame, et kogusummas läheb viimastel päevadel napikaks või tuleb vastasvõistkonnaga tihe rebimine, mille tõttu kõik mitmekordistavad volüüme ja teenivad rohkem kui üksi teeniks :)

Rõõmsa jällenägemiseni pühapäeval.

No comments:

Post a Comment